24 Nisan 2017 Pazartesi

DEREOTLU ANNE POĞAÇASI

Dereotlu peynirli anne poğaçası tarifi
Dereotlu peynirli poğaça nasıl yapılır 
Sirkeli kıyır poğaça tarifi
Otlu peynirli poğaça malzemeleri
Dereotlu pastane poğaçası yapılışı 



Uzun bir aradan sonra merhaba 
Bu aralar instagram ve blogumla çok fazla ilgilenemedim açıkcası çok fazla vaktimde olmadı , ankarada yaşadığımız iki yıl içinde tanıdığım hiç kimse olmadığı için bütün günüm mutfakta geçiyordu , izmire döndüğümde zamanım arkadaşlar , çocukların okulu , farklı hobilerle geçti , bazen bırakayım instagramıda , bloguda dedim , sonra çokda kopamayacağıma karar verdim , dereotlu anne poğaçasını yaptım fotoğrafladım bir türlü yayınlayamadım , dereotunu hamurişlerimde seviyorsanız oldukça lezzetli bir poğaça , ben içerisine 1 dal taze soğan ve bir miktarda taze nane ekledim , inanılmaz yakıştı , tercih sizin sadece dereotuda ekleyebilirsiniz . 




DEREOTLU ANNE POĞAÇASI 
Malzemeler : 
200 gram oda ısısında tereyağ veya margarin 
2 yumurta ( 1 inin sarısı üzerine ayırıyoruz ) 
1 çay bardağı yoğurt 
1 paket kabartma tozu 
2 yemek kaşığı sirke 
1 çay kaşığı tuz 
Aldığı kadar un ( ben 5 su bardağı civarı ekledim ) 
Yarım bağ ince kıyılmış dereotu ( tercihen 1 dal taze soğan , ince kıyılmış taze nane ) 
İçi : 
Peynir 
Yapılışı : 
Hamur için malzemeleri karıştırıp , kontrollü bir şekilde unu ekliyoruz , dereotunu ve arzu ediyorsak diğer yeşillikleride ekliyoruz , gerekiyorsa az un daha ekleyip hamuru toparlıyoruz , üzerini kapatıp 15 dakika dolapta dinlendiriyoruz , dinlenen hamurdan parçalar kopartıp arasına peynir koyuyoruz , tepsimize dizip yumurta sarısını sürüyoruz 180 derecede pişiriyoruz . 

adsense

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.