2 Şubat 2017 Perşembe

TRUFF TARİFİ

Truff malzemeleri nelerdir
Truff nasıl yapılır 
Çikolata topları malzemeleri 
Çikolatalı truff tarifi




Merhaba 
Kahve yanında insanın canı bazen tatlı birşeyler istiyor , dün bizim evdede kahve yanına tatlı birşeyler istenince bende tadıyla damağa , görüntüsüyle gözleri doyuracak çikolatalı truff yaptım , truff evde kalan keklerle yapılabildiği gibi hazır baton keklede yapılabilir , bizim evde hazır baton kek vardı ben onu kullandım .



TRUFF TARİFİ 
Malzemeler 
3 adet 80 gramlık çikolata ( ben iki paket sütlü ,bir paket antep fıstıklı kullandım ) 
2 adet hazır baton kek ( biri kakaolu , biri sade kullandım ) 
1 küçük avuç damla çikolata 
1 küçük avuç fındık 
1 küçük avuç ceviz 
2 yemek kaşığı susam
3 yemek kaşığı hindistan cevizi
1 şişe dr oetker sıvı vanilya aroması 
1 adet twix çikolata 
1 yemek kaşığı torku , nutella gibi kakaolu fındık kreması 
Yapılışı : 
Çikolataları benmari usulu eritiyoruz
Kekleri parçalayıp , eziyoruz
Twix çikolatayı çok ince doğruyoruz 
Erittiğimiz çikolataya kekleri , damla çikolatayı ,fındığı , cevizi , susamı , hindistan cevizini , vanilya aromasını , twix çikolatayı ve fındık kremasını ekleyip , iyice karıştırıyoruz , cevizden küçük parçalar kopartıp yuvarlıyoruz , kakaoya buluyoruz , dolapta çikolataların donup , katılaşmasını bekleyip , servis ediyoruz .
Not : ben evde olan malzemeleri kattım , kuru üzüm , incir , kuru kayısı gibi malzemeleri ekleyebiliriz , isteğe bağlı bir kaç kaşık sıvı krema eklenebilir , ben uzun süre dayanması için bu sefer krema eklemedim .

adsense

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.