1 Temmuz 2016 Cuma

PUDİNGLİ KURABİYE

Pudingli kurabiye tarifi
Pudingli kurabiye nasıl yapılır 
Pudingli kurabiye malzemeleri nelerdir 
Pudingli kurabiye yapımı , detayları ve görsel anlatımı nasıldır 


İyi günler 
Kurabiye çocukların bayıldığı hamurişlerindendir . Özellikle büyüme çağındaki çocuklar enerjiye ihtiyaç duydukları için , atıştırmalık lezzetler ararlar , bende büyüme çağındaki çocuklarım için pudingli kurabiye hazırladım , kurabiye yaparken fındık , çikolata , meyve , marmelat , susam daha pekçok malzeme kullanıyoruz , bende bu tarifte toz haldeki puding kullandım , kalıplarla şekiller verdim , istersek sadece elimizde yuvarlayadabiliriz . Ben muzlu puding ile yaptım , çilekli , kakaolu veya farklı aromalı pudinglerlede harika oluyor . 



PUDİNGLİ KURABİYE 
Malzemeler : 
Yarım paket oda ısısında margarin 
1 çay bardağı sıvıyağ 
1 yumurta 
1 paket toz halde puding ( herhangi bir aromalı ) 
1 paket kabartma tozu 
Aldığı kadar un ( kontrollü kullanıyoruz ) 
Bütün malzemeleri karıştırıp , ele yapışmayan bir hamur yoğuruyoruz 
Yoğurduğumuz hamuru , yağlı kağıt üzerinde merdaneyle yarım santim kalınlığında açıp kalıpla şekiller kesiyoruz 
170 derece ısıttığımız fırında çok kızartmadan pişiriyoruz 
Not : Kurabiyemize istediğimiz şekli verebiliriz , kurabiyelerimizin üzerini renkli şekerlemelerle süsleyebiliriz . 




adsense

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.