1 Mart 2016 Salı

FIRINDA KÖFTELİ SEBZE DİZMESİ


Fırında köfteli sebze dizme malzemeleri
Köfteli sebze nasıl yapılır 
Fırında köfteli sebze dizmesi görsel anlatımı ve yapım aşamaları nelerdir 
Fırında köfteli sebze dizmesi videolu anlatımı ve püf noktaları 


İyi günler 


Sebze yemekleri benim severek yaptığım yemeklerdendir . Bu sebzeleri özellikle et ürünleriyle birleştirdiğimizde ortaya harika lezzetler çıkıyor , bende bugün yemek yapmak için dolabımı açtığımda pek çok sebzeden az miktarda olduğunu gördüm ve lezzetli bir yemek yapmak için bu sebzeleri kıymayla buluşturdum , bu sebzeleri yaptığım köfteyle sıra sıra tepsiye dizdim , ortaya harika bir tat çıktı. Ben ayrıntılı olarak video çekimi yapıp , ayrıntılı olarak paylaştım 



FIRINDA KÖFTELİ SEBZE DİZMESİ 
Malzemeler : 
350 gram kıyma 
1 adet kuru soğan 
1 adet kırmızı biber 
4-5 dal maydanoz 
Tuz 
Karabiber 
1 adet patlıvan 
1 adet kabak 
2 adet patates 
9-10 adet arpacık soğan 
4 adet sivri biber 
9-10 adet kokteyl domates 
6-7 diş sarımsak 
1 yemek kaşığı domates salçası
1 su bardağı su 
5-6 yemek kaşığı sıvıyağ 
Yapılışı : 
Soğanımızı rendeliyoruz , kırmızı biberimizi ve maydanozlarımızı incecik doğruyoruz 
Kıymamızı bir kaba alıyoruz , üzerine soğanı , biberi , maydanozu , tuz ve karabiberi ekleyip , özleşene kadar yoğuruyoruz , yoğurduğumuz köfteyi en az yarım saat buzdolabımızda dinlenmeye bırakıyoruz 
Patlıvanı alacalı soyup , 1 cm eninde doğruyoruz , kabağımızı kazıyıp 1 santim eninde doğruyoruz , patatesi soyup onuda 1 santim eninde doğruyoruz 
Köftelerimiz dinlendiğinde bir sıra patlıcan , kabak ve patates olacak şekilde hazırlayıp  tepsimize diziyoruz 
Bütün sebze ve köfteleri dizdiğimizde , kokteyl domatesleri , arpacık soğanları , sarımsakları tepsimizin ortasına koyuyoruz 
Salçamızı su ile açıyoruz , sebzeler için içerisine az tuz ekliyoruz , hazırladığımız salçalı suyu yemeğimizin üzerine döküyoruz , üzerine yağımızı gezdiriyoruz 
200 derece fırında köfteli sebze dizmemizi pişiriyoruz

youtube kanalıma abone olabilirsiniz






adsense

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.