1 Mart 2016 Salı

KARIŞIK TOST

Karışık tost tarifi
Karışık tost yapımı nasıldır , görsel anlatımı
Sucuklu tost malzemeleri nelerdir
Ayvalık tostu tarifi ve yapılışı nasıldır


Günaydın
Bugün 2016 baharının ilk günü , bugün 1 mart havalar mis gibi adeta yaz günü gibi , ben yaşadığım şehre geçen yıl taşındım ve geçen yıl kış ve  bahar ayı oldukça soğuktu , bu yılsa neredeyse hiç kış olmadı , şimdi dışarda çok güzel bir hava var , ben baharı çok seviyorum , doğa uyanmaya başladı , insana mutluluk veriyor , erkenden kalktım ve sıcacık mis gibi bir karışık  tost yaptım .
Tarifi hepimizin bildiği gibi çok kolay , ama yinede yazıyorum .




KARIŞIK TOST
Malzemeler
4 dilim tost ekmeği
8 veya 12 adet dilimlenmiş sucuk
2 dilim kaşar peyniri
Tereyağ
Yapılışı
2 adet tost ekmeğini tost makinemıza koyup , üzerine sucuk dilimleri yerleştiriyoruz , tost makinemızı kapatıp sucukların pişmesini sağlıyoruz
Pişen sucukların üzerine kaşar peynirimizi koyup ,ekmeği üzerine kapatıp , tost makinamızda 1 2 dakika ısıtıyoruz ,tostumuz hazır olduğunda üzerine tereyağ sürüp , sıcak servis ediyoruz

Youtube kanalıma abone olabilirsiniz

adsense

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.