4 Şubat 2016 Perşembe

CARROT CARE ŞAMPUAN

Carrot care şampuan nasıl
Carrot care şampuanın özellikleri nedir
Carrot care şaç kremi nasıldır 
Carrot care saç kreminin özellikleri nedir 



Carrot Care Şampuan


İyi günler 



Size bugün Carrrot Care Şampuan ve Carrot Care saç kreminden bahsetmek istiyorum .
Uzun zamandır saç dökülmesi sorunu yaşıyordum , üstelik boya olan saçlarımın rengi matlaştı, ve eski canlılığını kaybetti , pek çok şampuan kullandım fakat buna  rağmen sorunumu tam olarak çözemedim ve hep bir arayış içerisindeydim .
Bu arayış içerisinde Carrot Care Şampuan ve Carrot Care saç bakım kremini keşfettim . Türkiye 'de ilk kez bir şampuanda havuç özü kullanılmış . Ve ilk defa şampuanların içerisinde tuz kullanıldığını bu şampuanı araştırdığımda öğrendim , tuz ile üretilen şampuanlar çok ucuz ve kolay üretiliyormuş Carrot Care şampuanın  içerisinde tuz bulunmamasından dolayı farklı bir yere sahip . 
Kırılma , matlık ve yavaş uzama konusunda iddialı . Şampuanıma kavuştuğumda beni  ilk olarak özel dizayn kutusu etkiledi , oldukça şık olan karton ambalaj kutusu tam biz bayanların zevkine hitap ediyor . Şampuan tatlı somon rengini sanırım içerisinde bulunan havuç özlerinden almış . Hem şampuan ,hem saç bakım kremi oldukça  güzel hoş bir kokuya sahip . Ben kullandığımda oldukça memnun kaldım , saçlarımı şimdi daha hacimli , güçlü ve parlak hissediyorum . 
Carrot Care ürünlerine www.carrotcare.com/ adresinden yada  instagram sayfalarından  rahatlıkla ulaşabilirsiniz . www.instagram.com/carrotcareturkey/ 








adsense

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.