7 Şubat 2016 Pazar

ZEYTİN SALATASI

Zeytin salatası tarifi
Zeytin salatası nasıl yapılır 
Zeytin salatası malzemeleri 
Cevizli zeytin salatası yapılışı 


Günaydın 




Kahvaltı için çok güzel bir zeytin salatası tarifim var , bu tarifi arkadaşımın ellerinden yedim ve çok beğendim ve hemen buradada paylaşmak istedim . 




ZEYTİN SALATASI 
Malzemeler : 
1 su bardağı yeşil zeytin ( çekirdeği çıkartılmış dilimlenmiş  ) 
1 su bardağı siyah zeytin ( çekirdeği çıkartılmış dilimlenmiş ) 
1 su bardağı doğranmış ceviz 
1 adet kırmızı biber
5-6 dal maydanoz 
2 tatlı kaşığı pul biber
4 yemek kaşığı zeytinyağı 
3-4 yemek kaşığı nar ekşisi
Tuz 
Yapılışı : 
Biberi ve maydanozu ince doğruyoruz 
Zeytinler , ceviz , biber , maydanoz bir kapta karıştırılır 
Salatamıza nar ekşisi , zeytin yağı , pul biber ,tuz eklenip , karıştırılır 
Servis edilir .
Not : Ben zeytinleri çekirdeği çıkartılımış ve dilimlenmiş olarak hazır aldım , siz evde kendinizde yapabilirsiniz . 







adsense

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.