8 Şubat 2016 Pazartesi

PORLAND ALIŞVERİŞİM

Porland alışveriş 
Porland indirim 
Porland tabaklarım 
Porland beyaz seri ürünleri


Merhaba




Bu şehre taşındığımda ,evime oldukça yakın olan porland mağazasını keşfettim , o günden beri sık sık uğradığım bir yer oldu . Ürün çeşidinin çok olması ve ürünleri tek tek alabilmem , ilerleyen günlerde de eksik parçalarımı tamamlayabilmem benim porland mağazasını sevmeme büyük katkı sağladı  . Pek çok ürünü beğensemde , benim favorim beyaz seri ürünleri oldu . Bir çoğunu zaman içerisinde aldım , internet mağazında görüp beğendiklerimiyse denk geldikçe almaya devam ediyorum . 
Dün yine mağazaya gittiğimde , geçen hafta alıp , üzerindeki kırmızı ,gri renklerden dolayı almaktan vazgeçtiğim ( çünkü genelde beyaz desensiz ürünleri alıyordum ) , fakat eve geldiğimde neden bıraktım deyip kendime kızdığım bu tabakları aldım . 



Şimdi iyiki aldım diyorum , çok güzeller ve çok beğendim , yanındaysa alıp almamak konusunda kararsız kaldığım , aslında çerezlik diye geçen ama benim bal , reçel , zeytin gibi kahvaltılıklarda koymayı düşündüğüm bu ikili çerezlikleri vede minik  yuvarlak kahvaltılık tabaklarıda aldım . 
Dediğim gibi oldukça sık gittiğim bir mağaza , yine bir porland alışverişinde görüşmek üzere . 



adsense

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.